Jarenlange stilte

Salaamou Alaykoum wa rahmatoullaahi wa barakatouhou,

Ik hoop dat jullie allen in een staat van perfecte gezondheid en Imaan verkeren. Zo niet, dan vraag ik allereerst Allah om jullie bij te staan in het goede.

SoubhanaAllaah, wat een tijd er is verstreken sinds mijn laatste blogpost. Ik denk zo'n 2 a 3 jaar. Regelmatig kreeg ik nog te zien dat het aantal lezers actiever waren dan dat ik was. Ik kreeg ook nog hele lieve berichtjes, moge Allah jullie rijkelijk belonen! Ooit begon ik met schrijven en het delen van kennis om er profijt uit te halen. Voor mijzelf en voor jullie. Al Hamdoulillaah dat dat is gelukt!

Ik heb mijn vorige posts terug gelezen en I almost had to dry some tears. Ik heb zoveel liefde en waardering ontwikkeld in mijn hart door alleen al mijn eigen woorden terug te lezen. Worth it!


Er is veel gebeurd in deze tijd, ervaringen rijker, Imaan dips en Imaan boosts maar elke beproeving en elke zegening herinnerde mij aan Allah en aan het Hiernamaals. Whatever je ook treft op je pad en hoe zwaar iets soms lijkt, het lot ligt in de handen van Allah. Allah soubhana wa ta'ala heeft ons niet nodig, wij hebben Hem nodig!

Ik zal, in shaa Allaah, weer mijn blog bijhouden en updaten zover het mij lukt. De kennis die ik tegenkom en opdoe zal ik verwerken en delen met jullie. Opdat we van elkaar kunnen leren en dichter bij Allah soubhanahou wa ta'ala komen.


Moge Allah jullie rijkelijk belonen en jullie voorzien van het beste en niets minder dan dat!

Wa salaamou alaykoum,
Firdaous Oum Adam

Reacties

Populaire posts